Spoed

Vraagt u zich af of er sprake is van spoed of denkt u dat behandeling misschien kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? De spoeddienst kan dit met u bespreken. Bij acute pijn of andere spoedgevallen, BUITEN onze openingstijden belt u:
023 303 10 70 of 0900 – 821 22 30  of  020 – 303 45 00 De Mondzorg Poli Haarlem is gehuisvest in het gezondheidscentrum aan de Faradaystraat 2 te Haarlem.

Adres: De Mondzorg Poli Haarlem is gehuisvest in het gezondheidscentrum aan de Faradaystraat 2 te Haarlem.

Vakantie :

De tandarts is niet aanwezig van 23 september tot 6 oktober .

De mondhygiënisten  en de assistente zijn wel aanwezig voor u vragen of afspraken.

Bij pijn klachten bel de praktijk en u hoort welke tandarts er waarneemt.

Met vriendelijke groet,

Het team van Beldent

Spoed

Wanneer u s’ochtends voor 10:00 belt met een pijnklacht/spoedgeval, proberen wij u zoveel mogelijk dezelfde dag te helpen beld u later op de dag ,dan kunnen wij u dit niet garanderen. Voor behandelingen van pijnklachten hebben wij vaste tijden in onze agenda gereserveerd.

Indien wij niet aanwezig zijn, staat het antwoordapparaat aan met het spoed nummer.

De praktijk is Telefonische bereikbaar maandag dinsdag woensdag en donderdag  vanaf 9:00 tot 14:45

U kunt ook altijd een mailtje sturen of ons antwoordapparaat inspreken.

Mail: info@tandartsinheemskerk.nl

Telefoon: 0251 – 208 083

In de informatie over mondgezondheid en op www.allesoverhetgebit.nl staan enkele voorbeelden en tips bij acute pijn en andere vervelende situaties aan uw tanden of mond.